شرایط
قوانین استفاده از سرویسها و خدمات وان سوشیال
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی وان سوشیال به دقت ملاحظه فرمایید . ورود کاربران به وبسایت وان سوشیال هنگام استفاده از خدمات ارائه شده توسط وان سوشیال به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات وان سوشیال است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وان سوشیال از سوی کاربر است (لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود) .
قوانین عمومی وان سوشیال
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای وان سوشیال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای وان سوشیال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است .
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت سفارش درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات وان سوشیال اقدام نماید .
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات وان سوشیال استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به وان سوشیال ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که وان سوشیال به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها ، امکان دارد وان سوشیال برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید . در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند به پشتیبانی وان سوشیال برای حل این موضوع تیکیت ارسال نمایند .
ارتباط با شما
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی onesocial.ir است . ما با هیچ روش دیگری جز ارسال پیام از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت ، با شما تماس نمیگیریم . وب سایت وان سوشیال هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از onesocial.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی به جز تلگرام و اینستاگرام ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط ، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش پشتیبانی وان سوشیال استفاده کنند .
ثبت ، پردازش و انجام سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است . وان سوشیال موظف است کلیه سفارشهای ثبت شده را در روز های کاری تحویل مشتری دهد ولی با این حال وان سوشیال تمامی سفارشات را در ۲۴ ساعت شبانه روز هر زمان که سفارش خود را ثبت نمایند (با توجه به خصوصیات هر تعرفه و زمان تحویل سفارش) تحویل کاربر می دهد .
تحویل کلیه سفارشها
وان سوشیال همواره در تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در وان سوشیال به پایان برسد یا به هر دلیلی سرور های موجود ظرفیت نداشته باشند ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای وان سوشیال محفوظ است .
وب سایت وان سوشیال هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای ازبین رفته نمیپذیرد . سرویس های سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت وان سوشیال تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد .
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در وان سوشیال مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در وان سوشیال قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر سرویس ها و محصولات بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند .
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، وان سوشیال هیچ گونه مسئولیتی ندارد. وان سوشیال خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
ضمانت و گارانتی
وان سوشیال سعی میکند اکثر سرویس ها و خدمات را با گارانتی به کاربر ارائه دهد . اما با این حال به دلیل ناپایدار بودن برخی سرویس ها وان سوشیال مجبور است تا آنها را “بدون سود یا ارزش افزوده” و “بدون گارانتی و پشتیبانی” به کاربر ارائه دهد . در توضیحات هر سرویس قید شده که آن تعرفه دارای گارانتی می باشد یا خیر . کاربر موظف است قبل از ثبت سفارش توضیحات و موارد هر سرویس را مطالعه کند چرا که همیشه و همواره ثبت سفارش کاربر به منزله قبول قوانین و موارد مربوطه می باشد .